Het voeren van een financiële administratie wordt door ondernemers veelal gezien als een verplichting om uiteindelijk een belastingaangifte te kunnen doen.
Maar uw financiële administratie is een belangrijke informatiebron, waaruit u kunt aflezen hoe uw bedrijf er financieel voorstaat. Deze informatie is onontbeerlijk bij het nemen van belangrijke beslissingen zoals investeringen, financiering, uitbreiding of reorganisatie.
U kunt bij ons terecht voor de verzorging van uw volledige financiële administratie. Daarbij maken wij gebruik van Exact Online. Hierbij zijn diverse samenwerkingsvormen mogelijk:
- U levert periodiek uw facturen, bankafschriften en overige documenten bij ons aan en wij voeren deze in en verzorgen uw BTW aangifte.
- U voert zelf uw financiële administratie en wij kijken periodiek mee en verrichten waar nodig afsluitende boekingen.
Indien u zelf al een financiële administratie voert in een ander pakket dan Exact Online kunnen wij u ondersteunen.
Om tijdig geïnformeerd te zijn over het reilen en zeilen van uw onderneming is tussentijdse financiële informatie van wezenlijk belang. In aanvulling op uw financiële administratie kunnen wij u desgewenst maandelijks of per kwartaal voorzien van een tussentijdse balans en resultatenrekening.
Ook kunnen wij uw salarisadministratie voor u verzorgen. Hiervoor hebben wij verschillende mogelijkheden waarover wij uw graag informeren.